loading...
موسسه ایران تایپیست
مدیر سایت بازدید : 344 1393/07/12 نظرات (0)

    معرفی موسسه ایران تایپیست:

این شرکت مادر شامل پنج موسسه زیر مجموعه می باشد که با به کارگیری علوم آی سی تی و کامپیوتر توانسته است خدمات تمامی این موسسات را به صورت آنلاین و حضوری با مدیریتی یکپارچه و تدابیری خاص ارائه نماید.


    معرفی موسسات زیر مجموعه شرکت هلدینگ ایران تایپیست:

1- موسسه حقوقی عدالت گستر با شماره ثبت   218  که در تاریخ 1389/1/16 به ثبت رسیده است با مدیریت آقای هادی توکلی (کانون وکلای دادگستری)

2- موسسه تهران ترجمه سامان با شماره ثبت 319 که در تاریخ 1390/8/19 به ثبت رسیده است با مدیریت آقای هادی توکلی

3- موسسه ایده پردازان کارآفرین آریا با شماره ثبت 349 که در تاریخ 1391/5/14 به ثبت رسیده است با مدیریت آقای هادی توکلی

4- موسسه ایده پردازان کارآفرین یکتا با شماره ثبت 463  که در تاریخ  1392/1/11 به ثبت رسیده است با مدیریت آقای شمس الدین یوسف آملی

5- موسسه آموزشی تالیفی ارشدان با شماره پروانه 10963 که در تاریخ 1392/2/15 تاسیس شده است با مدیریت شمس الدین یوسف آملی(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

 

    معرفی خدمات:

تمامی خدمات ترجمه تخصصی، تایپ تخصصی، صفحه آرایی و تنظیم کتاب، مجله و پایان نامه، ویراستاری، چاپ و نشر کتاب، مشاوره تحصیلی، برنامه نویسی، خدمات نرم افزاری، مقاله، پایان نامه، جزوات مکاتبه ایی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، طراحی سایت و کارگاه های آموزشی با هدف کاهش هزینه و البته ارتقای کیفیت با دسترسی به منابع متخصص گسترده و آزمون های آنلاین، ارائه می گردد. خدمات تایپ و ترجمه تخصصی به بیشتر از 37 زبان زنده دنیا (ترجمه انگلیسی، ترجمه فرانسه، ترجمه اسپانیایی، ترجمه آلمانی، ترجمه عربی، ترجمه ترکی استانبولی، ترجمه ترکی آذربایجانی، ترجمه روسی، ترجمه چینی، ترجمه ژاپنی، ترجمه ایتالیایی و ...) ارائه می گردد. تمامی خدمات تایپ، ترجمه و تحقیق در تمامی رشته ها و گرایش ها  (رشته های مدیریت، حسابداری، مکانیک، هنر، زیست شناسی، ادبیات و زبانشناسی، اقتصاد، بازرگانی، ورزش، برق و الکترونیک، برق و قدرت، صنایع، فلسفه، زمین شناسی و معدن، فقه، مالی، کشاورزی، صنایع غذایی، اسناد تجاری، متالوژی مواد، سیاسی، نفت، گاز و پتروشیمی، معماری، عمران، علوم اجتماعی، شیمی، پزشکی، حقوق، روانشناسی، علوم پایه، کامپیوتر، محیط زیست و ... و تمامی گرایش های آنها) به صورت کاملا تخصصی ارائه می گردد و در راستای ارائه خدمات تخصصی استفاده از دیتا کاوی اطلاعات، آزمون های آنلاین از مترجمین و محققین، بخش بازرسی و بازبینی انسانی، استفاده از نظرات کاربران و شیوه مدیریتی منحصر به فرد توانسته است ما را در راستای هدفمان کمک شایانی نمایند.

    راهنمای سفارش آنلاین:

برای ثبت سفارش آنلاین ترجمه، تایپ، تنظیم، ویراستاری، تحقیق، پایان نامه، مقاله، کتاب، جزوات و ... کافی است در وبسایت ثبت نام نمایید تا در پنل کاربری خود به راحتی سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت نمایید. شما به راحتی می توانید از پشتیانی 24 ساعته در 7 روز هفته استفاده نمایید. در صورتی که می خواهید حضورا به ما مراجعه نمایید می توانید آدرس ما را در پایین وبسایت ببینید. برای راهنمایی جامع تر میتوانید اینجا کلیک نمایید

    سیاست های شرکت:

رشد روز افزون تولید علم در کشور باعث شده تا از اهم سیاست های ایران تایپیست حفظ حقوق مادی و معنوی شما کاربران باشد و در این راستا می توانید تضمین کتبی در سربرگ شرکت نیز  طلب نمایید. در راستای ترویج فرهنگ استفاده از اینترنت نیز کلیه خدمات به صورت آنلاین از تخفیفات ویژه برخوردار می باشند و مطمئنا شما نیز با حذف مخارج رفت و برگشت می توانید هزینه های جانبی را کاهش دهید. مطمئنا دستیابی به این درجه از خدمات تخصصی بدون استفاده از اینترنت و دسترسی به منابع متخصص (روزانه پنجاه مترجم، محقق، تایپیست و معرف به مجموعه ما می پیوندند!) غیر ممکن می باشد.

    لیست هزینه ها و زمان تحویل:

تمام تلاش ما بر این است در کنار حفظ کیفیت و سرعت، پایین ترین قیمت ممکن را برای شما اساتید دانشگاه، دانشجویان، موسسات، سازمان ها، کافی نت ها، مراکز فنی و وبسایت ها مهیا سازیم. برای اطلاع از هزینه های دقیق به منو های سایت مراجعه نمایید.

    امور قرارداد ها:

شرکت ایران تایپیست آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد با موسسات، شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و هرگونه انعطاف با امور مالی سازمان های دولتی را اعلام می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بفرمایید تا مسئول امور قرارداد ها مکالمه داشته باشید.

     گارانتی خدمات:

تمامی خدمات ترجمه تخصصی تا پنج روز، ترجمه تخصصی ویژه تا ده روز، تایپ تا سه روز، مقاله و پایان نامه تا پانزده روز گارانتی بازگشت وجه دارند.

"توجه : هنگام ثبت نام در وبسایت از کد معرف 18007 استفاده نمایید تا از تخفیفات ویژه ما بهره مند گردید"

    مدت زمان و شرایط گارانتی خدمات:

تمامی فایل ها اعم از فایل های ارسالی شما (فایل مبدا) و فایل های تحویلی (فایل مقصد) فقط تا شش ماه پس از آماده شدن در موسسه آرشیو می شوند و پس از آن موسسه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به نگهداری فایل شما ندارد. مدت زمان نگهداری جزوات و فایل های شما در سفارشات حضوری فقط یک ماه می باشد و پس از آن هیچ مسئولیتی با موسسه نمی باشد.

    گارانتی خدمات ترجمه: تمامی ترجمه های متون عمومی به مدت 3 روز، متون تخصصی به مدت 5 روز و متون تخصصی ویژه به مدت 10 روز از زمان آماده شدن گارانتی دارند. گارانتی متون عمومی شامل تایپ صحیح، روان بودن ترجمه، رعایت درخواست های ویژه شما و تمامی موارد نگارشی و گرامری می باشد. گارانتی متون عمومی شامل ترجمه صحیح اصطلاخات تخصصی نمی باشد. گارانتی متون تخصصی و تخصصی ویژه شامل ترجمه تخصصی اصطلاحات زمینه سفارش ترجمه، تمامی نگات گرامری و نگارشی می باشد.
      
در صورتی که هرگونه نقص نگارشی، گرامری و یا تایپی در فایلی که تحویل گرفته اید مشاهده نمودید می توانید با گذاشتن پیام برای اپراتور اعتراض خود را ثبت نمائید  یا از طریق تلفن یا حضورا اعتراض خود را ثبت نمائید تا پس از تائید هیئت داورن به درخواست شما رسیدگی شود.
در صورتی که درخواست ویرایش متن ترجمه یا تایپ شده را داشته باشید، متن سفارش شما به صورت رایگان ویرایش می شود.
در صورتی که درخوست مرجوعی سفارش را داشته باشید کل مبلغ واریزی پس از بررسی توسط تیم بازبینی به شما برگردانده می شود.

    گارانتی خدمات تایپ: تمامی سفارش هی تایپ به مدت 72 ساعت گارانتی دارند و در صورت هر گونه مشکلی برطرف خواهد شد.

    گارانتی خدمات تحقیق: تمامی سفارش های تحقیق به مدت 72 ساعت گارانتی دارند و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید اعتراض خود را ثبت بفرمایید. داور شرکت ایران تایپیست تمامی مکالمات و فایل هایی که بین شما و محقق رد و بدل شده است را بررسی و نتیجه را به شما اعلام می نماید.



 راهنمای تصویری ثبت سفارش مشاهده در آپارات


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,941
  • بازدید کلی : 12,416
  • کدهای اختصاصی
     

    شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.

    زمینه: زبان: تعداد کلمه: